מוקד ומרכז מידע עירוני 106

מוקד ומרכז מידע עירוני 106

מוקד ומרכז מידע עירוני 106

מנהל: ברק בן חיים
טלפון: בחיוג מחוץ לעיר: 03-9384584 / 03-9384584
מייל: moked106@rosh.org.il
כתובת:
 רחוב שילה 21

 

תושבים יקרים,

המוקד העירוני מהווה כתובת מרכזית לדיווח על מפגעים ולקבלת מידע
בשגרה ובחירום. המוקד פועל 24 שעות ביממה, מרכז פניות ומעביר אותן
לטיפול מקצועי של יחידות העירייה.
הנושאים מטופלים על פי זמני התקן שנקבעו באמנת השירות ועל פי דחיפותם.
עבודת המוקד מתבצעת תוך מעקב ובקרה שוטפים, בדיקת רמת שביעות הרצון של התושבים תוך הפקת הלקחים הנדרשים.
העמידה בזמני התקן תיבדק באופן שוטף ותוצאות הבדיקה ישמשו למעקב ובקרה לצורך שיפור השירות וכן לבחינת זמני התקן ועדכונם על פי הצורך.

הערכים המובילים את המוקד הם:
אדיבות, מקצועיות, יעילות ושקיפות

האמון במוקד ושיתוף הפעולה חשובים להצלחת כולנו.

לפתיחת פנייה לחצו כאן

תהליך קבלת פניה במוקד העירוני:

שלב ראשון: פניה מתקבלת מתושב ונרשמת ע"י נציג/ת שירות. התושב מקבל מספר פניה למעקב וסקר שביעות רצון באשר לאדיבות נציג/ת השירות.

שלב שני: הפניה מוקלדת על ידי נציג/ת שירות למערכת המידע המקושרת לכל אגפי ומחלקות העירייה. לשם טיפול יעיל בפניה אתם מתבקשים לתת את מירב הפרטים: מיקום מדויק, תיאור ותמונות במידת האפשר.

שלב שלישי: הפניה מועברת לגורמים המטפלים. במקרים בהם הפניה דחופה, המוקד מדווח מידית לגורם המטפל. ישנן פניות המטופלות ע"י גורמים משולבים ובאחריות המוקד לתאם ביניהם, עד למתן המענה הדרוש.
מתבצע מעקב שוטף אחר הטיפול בפניות ומופקים דוחות מפורטים לכל האגפים והמחלקות ובמקביל מועבר דו"ח למנכ"ל הרשות למטרת מעקב.

שלב רביעי: בגמר הטיפול בפניה תישלח לתושב/ת הודעה כי פנייתו טופלה וסקר שביעות רצון באשר לאופן הטיפול.

בחיוג מחוץ לעיר: 03-9384584 / 03-9384584
וואצאפ: 054-4940204
moked106@rosh.org.il