עדכון בנושא קבלת קהל במשרדי העירייה - נכון ליום 10.1.2022

עדכון בנושא קבלת קהל במשרדי העירייה - נכון ליום 10.1.2022

עדכון בנושא קבלת קהל במשרדי העירייה - נכון ליום 10.1.2022

תושבים יקרים,

בשל התחלואה הגבוהה, לא תתקיים קבלת קהל פרונטלית במשרדי העירייה,

למעט מחלקת גבייה בה תתקיים קבלת קהל פרונטלית בימים:

ראשון ושלישי בין השעות 08:30-12:00

שלישי בין השעות 16:30-18:00

 

שימו לב, במוקד "מילגם", פניות מחלקת הגביה - ההמתנה ארוכה מהרגיל. אנא התאזרו בסבלנות.

ניתן לשלוח למייל gvia@rosh.org.il

ניתן למלא טפסים מקוונים באתר

 

הכניסה למשרדי מחלקת גבייה עם תו ירוק ועטיית מסכה.

 

במשרדי אגף רישוי ופיקוח יורחבו שעות המענה הטלפוני לרווחת התושבים:

 

ימים ראשון ושלישי בין השעות  10:00-12:00- צוות בודקי בקשות ברישוי

ימי שני בין השעות 10:00-12:00 צוות בודקי בקשות רישוי- זמנית עד להודעה חדשה

מזכירות אגף רישוי ופיקוח:

ימים ראשון, שלישי, רביעי , חמישי בין השעות- 10:00-12:00

שלישי 16:00-17:30

שני 10:00-12:00 זמנית עד להודעה חדשה

 

קבלת קהל פרונטלית בפיקוח הועדה: יום א' בין השעות 08:30-12:00 ויום ג' 16:30-18:00

 

קבלת הקהל בכלל משרדי העירייה תתקיים באמצעות הטלפון/זום/דוא"ל בתיאום מראש מול האגפים/מחלקות.

 

מוקד עירוני ומרכז מידע 106 לרשותכם בכל שאלה 24 שעות ביממה.

 

בריאות איתנה!