אגף משאבי אנוש

אגף משאבי אנוש

אגף משאבי אנוש
תחומי פעילות האגף:
אגף משאבי אנוש אחראי על הטיפול בעובדי העירייה משלבי המכרז, הגיוס והקליטה, לאורך מהלך חיי העובד בארגון ועד הפרישה לגמלאות.

כמו-כן, תחומי האחריות כוללים:
• כתיבה ופרסום מכרזי כח-אדם, גיוס, מיון, השמה, קליטה וניוד עובדים.
• טיפוח, פיתוח והעצמה של המשאב האנושי.
• מעקב ובקרה על נוכחות עובדים.
• טיפול בתנאי העסקה ושכר של העובדים, בהתאם להסכמי השכר ברשויות המקומיות.
• טיפול ברווחת העובדים, טקסי עובדים מצטיינים ואירועי הרמת כוסית.
• מתן הדרכות והשתלמויות לפיתוח עובדים ומנהלים.
• ליווי וטיפול בפרישה לגמלאות של עובדי הרשות.
 
זמני מענה טלפוני וקבלת קהל באגף משאבי אנוש:
מענה טלפוני 03-9007290
יום א' בין השעות: 15:00-12:00
יום ג' בין השעות 12:30-09:30
 
קבלת קהל
יום ב' בין השעות 12:30-09:30
יום ד' בין השעות 15:00-12:00
 
אנשי הקשר באגף:
חגית אקיבוטי - מנהלת אגף משאבי אנוש - hagit.ak@rosh.org.il טל' 03-9007256
אפרת עזאני - ס. מנהלת אגף משאבי אנוש - efrat@rosh.org.il טל' 03-9007249 
שירן שרעבי - מזכירת אגף משאבי אנוש - shiran.sh@rosh.org.il טל' 03-9007290
נופר צ'וקדיאן - מנהלת מחלקת מכרזי כח אדם ורווחת העובדים - nofar.t@rosh.org.il טל' 03-9007381
רותם יפה - מנהלת מחלקת קליטה, נוכחות ופרישת עובדים - rotem.y@rosh.org.il טל' 03-9007320 
אורית שטייר - מנהלת מדור נוכחות מטה העירייה - orit.sh@Rosh.org.il טל' 03-9007388
הודיה חביב - מנהלת מדור נוכחות עובדים מעטפת חינוך - Hodaya.h@rosh.org.il טל' 03-9007323
שרית בן דוד - מנהלת מדור תנאי שירות מעטפת חינוך- Sarit.bd@rosh.org.il טל' 03-9007258
  
בין התאריכים 26-21 לכל חודש, לא יינתן מענה טלפוני או קבלת קהל עקב הטיפול בסגירת שכר. 
 

 

contact106