אגף משאבי אנוש

אגף משאבי אנוש

אגף משאבי אנוש
תחומי פעילות האגף:

אגף משאבי אנוש אחראי על הטיפול בעובדי העירייה משלבי המכרז, הגיוס והקליטה, לאורך מהלך חיי העובד בארגון ועד הפרישה לגמלאות.

כמו-כן, תחומי האחריות כוללים:

• כתיבה ופרסום מכרזי כח-אדם, גיוס, מיון, השמה, קליטה וניוד עובדים.

• טיפוח, פיתוח והעצמה של המשאב האנושי.

• מעקב ובקרה על נוכחות עובדים.

• טיפול בתנאי העסקה ושכר של העובדים, בהתאם להסכמי השכר ברשויות המקומיות.

• טיפול ברווחת העובדים, טקסי עובדים מצטיינים ואירועי הרמת כוסית.

• מתן הדרכות והשתלמויות לפיתוח עובדים ומנהלים.

• ליווי וטיפול בפרישה לגמלאות של עובדי הרשות.


שעות וימי מענה אגף משאבי אנוש:
 

טלפון:  03-9007290
 
קבלת קהל – יום ב' – בין השעות 09:30-12:30

יום ד' – בין השעות 12:00-15:00

מענה טלפוני – יום א' – בין השעות 12:00-15:00

יום ג' – בין השעות 09:30-12:30



אנשי הקשר באגף:

חגית אקיבוטי - מנהלת אגף משאבי אנוש - 03-9007256
שירן שרעבי - מזכירת אגף משאבי אנוש - 03-9007290
אפרת עזאני - ס. מנהלת אגף משאבי אנוש - 03-9007249
נופר צ'וקדיאן - מנהלת מח' מכרזי כ"א ורווחת העובדים - 03-9007381
שני עובדיה - רכזת משאבי אנוש - 03-9007290
רותם יפה - מנהלת מדור משאבי אנוש - 03-9007320
אורית שטייר - מנהלת מדור נוכחות מטה העירייה - 03-9007338
הודיה חביב - מנהלת מדור נוכחות עובדים מעטפת חינוך - 03-9007323
שמרית עמרם - רפרנטית משאבי אנוש - 03-9007258
אילנית צבי - מנהלת מח' גיוס והשמה בחינוך - 03-9700300
מירב חמרני - מזכירת מח' גיוס ובקרת עובדים בחינוך - 074-7910474
זהבית קלסקי - מזכירת משאבי אנוש - 03-9007230

• בין התאריכים 21-26 לכל חודש, לא יינתן מענה טלפוני או קבלת קהל עקב סגירת שכר.

" אנשים לא תמיד יזכרו מה שאמרת או עשית להם .... אבל תמיד יזכרו איך גרמת להם להרגיש."

פרסום תכנית שנתית עפ"י חוק השוויון לשם קידום העסקת עובדים עם מוגבלות –
לצפייה לחצו כאן


מצ"ב מסמך נגיש