|
|
מוקד ומרכז מידע עירוני 106
|
|
|
|
|
|
 המוקד העירוני פועל בכל שעות היממה ומקבל דיווחים מהתושבים הפונים אליו על תקלות, מפגעים, חריגות בניה ועוד.
כל פניה למוקד, נרשמת ומקבלת מספר פניה. הפניה מועברת לטיפול ישירות למחלקה המתאימה ובשלב מסויים עם גמר הטיפול בפניה היא תירשם כטופלה. מנכ"ל העירייה עוקב מקרוב ומקבל דיווח שוטף על הטיפול בפניות ועל הזמנים בהם טופלה הפניה.
למוקד העירוני ניתן לפנות דרך טלפון קווי, סלולרי או באינטרנט:
לחיוג בתוך העיר מקו בזק יש לחייג: 106
לחיוג מקו סלקום יש לחייג: 10637*
לחיוג מקו פרטנר יש לחייג: 106
לחיוג מחוץ לעיר יש לחייג: 03-9384685, 03-9384584
בכל פניה למוקד העירוני יש לציין שם, כתובת, טלפון (רצוי גם טלפון נייד).
מיד עם מילוי הטופס תתקבל מספר פנייה, וניתן לבצע מעקב ביצוע אחר הפניה רק באמצעות פנייה טלפונית בלבד למוקד - 106 (מספרי הטלפון של המוקד- 106 מופעים לעיל).
דווח על חריגות בניה - בעילום שם! ניתן לדווח באמצעות פנייה טלפונית בלבד למוקד- 106 (על פי מספרי הטלפון הרשומים לעיל).
בתוכנת המוקד ישנה אפשרות לניתוב פניה ישירות ללשכת ראש העיר, מנכ"ל העירייה ומנהל אגף מנהל כללי.
|
|
|
|
|
|
|
|