|
|
|
|
|
מציג 1 עד 16 מתוך
451 נושאים.
|
|
תאור המשרה: גיוס מתנדבים, ראיונם והתאמתם לתפקידים מתאימים , הכנת המתנדב לתפקיד, ליווי פעילות סדירה של המתנדבים, תגמול מתנדבים והדרכה מקצועית במידת הנדרש. קיום קשר עם כל הארגונים וקבוצות המתנדבים הפעילים ברשות המקומית בתחום הרווחה , ריכוז מידע ותאום פעילות בין הארגונים. ביטוח מתנדבים על פי הנחיות הביטוח הלאומי והעברת רשימות מתנדבים ליחידה להתנדבות . ייזום וליווי פרויקטים התנדבותיים בשיתוף רכז התנדבות עירוני, מנהל האגף לשירותים חברתיים וצוות האגף. ריכוז סיוע הומניטרי בשעת חירום והפעלת מתנדבים בחירום .
לצפייה בקובץ לחץ כאן
ראה מידע נוסף..
תיאור התפקיד: - עבודה רב מערכתית עם אוכלוסיית החינוך המיוחד בבתי ספר והגנים. - עבודה בשיתוף פעולה עם הצוות הרב מקצועי של מסגרות החינוך המיוחד בעיר. - ייזום פעולות הדרכה, השתלמויות וקבוצות בנושאים חינוכיים רלוונטיים לבעלי תפקידים במסגרות ולמשפחות המטופלים. - עבודת טיפול, ליווי, תמיכה ומיצוי זכויות עם משפחות להם ילד עם צרכים מיוחדים. - ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרשו ע"י הממונה.
לצפייה בקובץ לחץ כאן
ראה מידע נוסף..
תיאור התפקיד מתן שירותים פסיכולוגיים חינוכיים מערכתיים ופרטניים במסגרת החינוך לילדים, למשפחות ולצוותי חינוך לשם קידום בריאות נפש ורווחה נפשית בשגרה ובחירום. מתן שירותים פסיכולוגיים חינוכיים לילדים במוסדות החינוך ולגורמים הרלוונטיים במסגרות חינוך רגיל וחינוך מיוחד ובכלל זה ילדים בסיכון.
לצפייה בקובץ לחץ כאן
ראה מידע נוסף..
תיאור התפקיד: 1. בקרה על תלמידים במסגרת חוק לימוד חובה. 2. איתור ומניעת נשירה של תלמידים. 3. טיפול ומעקב אחר היעדרות של תלמידים. 4. ליווי תהליך מעבר תלמידים ממסגרת חינוכית אחת לאחרת. 5. ייעוץ והנגשת מידע הקשורים לתחום עיסוקו.
לצפייה בקובץ לחץ כאן
ראה מידע נוסף..
תיאור התפקיד: 1. ניהול והקלדה של מסמכים. 2. טיפול בדואר (רגיל ואלקטרוני) - קליטה ומיון של הדואר, ניתוב הדואר עפ"י הנחיית הממונה, הכנה ומשלוח של דואר עבור הממונה. 3. מענה טלפוני ומענה לפניות הציבור, ניתוב פניות תושבים המגיעות למנהל המחלקה, סינון וניתוב שיחות למנהל המחלקה. 4. ניהול לוח זמנים ופגישות של הממונה. 5. טיפול בהזמנות רכש, חשבוניות וספקים.
לצפייה בקובץ לחץ כאן
ראה מידע נוסף..
תיאור התפקיד - ביצוע פעולות פיקוח ואכיפה של חוקים ותקנות שבתחום סמכות הרשות המקומית וכמוגדר ב"סל העבירות" לעניין פעילות מערך האכיפה העירוני. - שמירה ואבטחה נייחת וניידת במרחב הציבורי ובמתקני הרשות המקומית. - סיוע למשטרת ישראל בפעולות למניעת אלימות, בהתאם להוראות החוק. - הופעה מטעם הרשות המקומית בפני גורמים חיצוניים בנושאים הנוגעים לתפקידו. - העבודה הינה בשלוש משמרות ביממה כולל עבודה בימי שישי וערבי חג, שבתות וחגים.
לצפייה בקובץ לחץ כאן
ראה מידע נוסף..
תיאור התפקיד: - פתיחת תיק שכר לעובד חדש, בהתאם להוראות מנהלת היחידה. - הכנת תשלום שכר לעובדים הכולל חישוב רכיבי שכר העובד על פי שינויי שכר החלים במשק, הסכמי עבודה, שינויי שכר מינימום, בהתאם לדרגת העובד והזנתם למערכת מל"מ וזאת בהתאם להוראות מנהלת היחידה. - טיפול בבירורי שכר אל מול העובד בהתאם להוראות מנהלת היחידה. - ניהול ארכיב יחידת השכר. - מיון, ספרור ותיוק מסמכי עובדים, תלושי שכר ומסמכי שכר המועברים ממשאבי אנוש וכיו"ב. - בקרת השכר ביחס לתקציב כולל ביצוע תחזיות פיננסיות.
לצפייה בקובץ לחץ כאן
ראה מידע נוסף..
תיאור התפקיד: 1. טיפול בנושאים כלכליים, תמחור פרויקטים וערכית חישובי כדאיות. 2. ניתוח דוחות כספיים של תאגידים המשתתפים במכרזי הרשות. 3. הגדלת הכנסות הפיתוח ממקורות עצמאיים מגורמי חוץ. 4. פיתוח מקורות מימון נוספים וניהול פרויקטים שונים. 5. מעורבות בתכנון העיר בהיבטים הכספיים ועריכת ניתוחים כלכליים ונציג גזבר העירייה בוועדות לתכנון. 6. טיפול בתחומים הקשורים ליחסי העירייה ותאגידיה העירוניים עפ"י החלטת גזבר העירייה. 7. ניהול השקעות העירייה ותכנון השקעות רב שנתי. 8. בדיקה ועדכון חוקי עזר קיימים וחדשים. 9. טיפול במכרזים בהיבט הכלכלי, השתתפות בוועדת מכרזים וכן מטלות תואמות עפ"י דרישת גזבר העירייה.
לצפייה בקובץ לחץ כאן
ראה מידע נוסף..
תיאור התפקיד: 1. מיפוי הפעילויות והאתגרים הקיימים בקהילת יוצאי הקהילה האתיופית. 2. הקמת פרויקטים ופעילויות לנוער בימי לימודים ובמהלך חופשות מבתי הספר. 3. עידוד מנהיגות מקומית, ארגון התושבים למען שיתופם הפעיל בקהילה ובער בכלל. 4. ניהול פרויקטים קהילתיים ומניעתיים בקהילה האתיופית. 5. ליווי קבוצתי והעשרתי של צעירים ובני נוער.
לצפייה בקובץ לחץ כאן
ראה מידע נוסף..
תיאור התפקיד: 1. אחריות כוללת על אוכלוסיית המשלמים שבתחום אחריותו: גביה שוטפת, עדכון אמצעי תשלום, הנחות וזיכויים 2. החלפת משלמים וטיפול כולל במערך החיובים, כולל מעקב אחר הגביה וגיבוש המלצות לצעדי אכיפה נגד בעלי חוב. 3. קליטת שומות היטלים ואגרות (בתיאום שוטף עם ההנדסה) כולל מעקב אחר הגבייה והתשלומים בפועל. 4. הסדרי תשלום לנישומים ולבעלי חוב בהתאם לנהלים. 5. ייזום התראות ונקיטת צעדי אכיפה כנגד חייבים. 6. בקרה ומעקב שוטפים אחר קליטת נתוני החיובים ואחר התשלומים בפועל. 7. קבלת קהל ובירורים בהתאם לפניות נישומים. 8. מתן אישורים לטאבו. 9. ביצוע מטלות שונות בהתאם להנחיות הממונים.
לצפייה בקובץ לחץ כאן
ראה מידע נוסף..
תיאור התפקיד: 1. אחראי לקביעת פגישות וניהול יומן למנהלת האגף. 2. מענה טלפוני וניתובו למחלקות הרלוונטיות באגף. 3. מעקב אחר ביצוע החלטות מנהלת האגף. 4. ביצוע שירותי מזכירות, מענה טלפוני, הדפסות, מיון דואר נכנס וניתובו למחלקה הרלוונטית, תיוק משלוח דואר. 5. דיווחים בנושאים מיוחדים. 6. ביצוע משימות נוספות לסיוע עובדות האגף.
לצפייה בקובץ לחץ כאן
ראה מידע נוסף..
תיאור התפקיד:
- אחראי על ניהול שוטף של מדור מנהל וזכאות: חישוב זכאות, סוגי עזרה ובדיקת הכנסות של הפונה וכיו"ב.
- טיפול מעקב ובקרה על דיווחי תקציב מול משרד הרווחה ומול הרשות.
- אחראי על מעקב וגביית כספים מלקוחות בשיתוף אגף הגביה.
- בעל ידע וניסיון בשירותי רווחה מוניציפאליים.
- אחראי על עדכונים שוטפים ומתן הדרכה לעובדים באגף בתחום מנהל וזכאות.
- ביצוע משימות נוספות.
לצפייה בקובץ לחץ כאן
ראה מידע נוסף..
תיאור התפקיד:
- אחראי על חישובי זכאות, סוגי עזרה ובדיקת הכנסות של הפונה וכיו"ב.
- טיפול מעקב ובקרה על דיווחי תקציב מול משרד הרווחה ומול הרשות.
- אחראי על מעקב וגביית כספים מלקוחות בשיתוף אגף הגביה.
- בעל ידע וניסיון בשירותי רווחה מוניציפאליים.
- ביצוע משימות נוספות.
לצפייה בקובץ לחץ כאן
ראה מידע נוסף..
|
|
|
|
|
|
|
|